Leuk kort verhaal

Jamie 25 oktober 2019
Flirten met mijn ex van Natasha Madison. Vertaald door Olga Hoekstra.

Dit boek gaat over John die net is gedumpt door het meisje van wie hij houdt. We hebben John al een beetje leren kennen in Flirten met de Baas en Flirten met de Playboy. Dit verhaal gaat jaren terug toen de 3 vrienden studeerden en samenwoonden.

En dit boek gaat over Dani. Ze heeft John gedumpt omdat haar kamergenootje haar ervan heeft overtuigd dat dit juist de tijd is om single te zijn. Al voelt ze zich mooi echt ellendig.

John laat het er niet bij zitten. Hij wil Dani terug en met het het advies van zijn vrienden gaat hij Flirten met zijn ex.

Dit korte verhaal was een hele leuke toevoeging aan de Flirten met serie. Het was leuk om de mannen als studerende mannen te leren kennen. Ook was het erg leuk om iets te leren over het verleden van John en Dani. Kortom een leuk kort verhaal en zeker aan te raden als je ook genoten hebt van Flirten met de Baas en Flirten met de Playboy.

Meer recensies van Jamie