De Onvoldoende

Jamie 09 juni 2020
De Onvoldoende is het tweede boek in de Hoe Sla Je Een Hufter Aan De Haak serie van Sara Ney. Het boek is prachtig vertaald door Olga Hoekstra.

De Onvoldoende gaat over Ezekiel 'Zeke' Daniels. Zeke is niet gewoon een hufter, hij is een echte klootzak. Door zich zo te gedragen houdt hij mensen op een afstand. Hij doet niet qan relaties, geen enkele soort. Hij doet aan one night stands en zijn vrienden mogen hem niet eens.

Violet DeLuca is zijn tegenpool in alles. Violet is lief en stil. Zelfs haar naam is een zonnestraaltje. Het licht tegenover Zeke's duisternis. Violet moet Zeke bijles geven zodat hij niet zakt en langzaam leert ze de echte Zeke kennen.

In dit boek leren we Zeke en Violet goed kennen en leef je mee met hun verhaal. Het verhaal zit vol humor, liefde en erotische momenten. Ik vond het echt een heel goed verhaal en heel grappig. Kan niet wachten om de volgende delen te lezen.

Meer recensies van Jamie