Een extra wens voor kerst

Jamie 18 november 2019
Een extra wens voor kerst van Kathryn Freeman. Het boek is vertaald door Nikki Greveling.

Dit boek gaat over Melissa die 3 jaar terug is gescheiden na een vreselijk huwelijk. Ze heeft nog nooit een echte, warme en heerlijke kerst gevierd. Ze hoopt dat dit jaar anders is, want het breekt haar hart dat haar 7-jarige zoon William niet beter weet. William heeft moeite te geloven dat de kerstman echt bestaat terwijl andere kinderen van zijn leeftijd met smacht zitten te wachten tot de kerstman is geweest.

Doordat ze wil dat William wat meer uit zijn schulp kruipt meld ze hem, met behulp van de moeder van William's vriendje Simon en haar vriendin Alice, voor tennislessen bij de tennisschool van Alice's broer Daniel. Daniel speelde professioneel tennis tot hij een blessure kreeg waarna hij niet meer professioneel kon tennissen. Met behulp van Daniel hebben Melissa en William eindelijk de kans om erachter te komen wat de ware kerstgedachte is.

Ik vond het een leuk verhaal. Daniel is echt een schatje, maar Melissa wilde ik af en toe door elkaar schudden. De schrijfstijl vond ik erg prettig lezen. Ik zou best nog een boek van deze auteur willen lezen.

Meer recensies van Jamie