Defy

Jamie 21 april 2020
Defy is de prequel van de Sinners of Saint series van L.J. Shen. De novella is vertaald door Nikki Greveling.

Defy gaat over de 26 jarige Melody Greene. Die balletdanseres wilde worden maar door een ongeluk lerares werd, een lerares op All Saints High. De school die wordt geregeerd door de HotHoles. 1 van de 4 HotHoles is de 18 jarige zoon van de directrice, Jaime Fellowhill. De HotHoles denken dat ze alles kunnen maken, want ze zijn rijk. Nadat Melody per ongeluk op Jaime zijn auto is ingereden neemt hij de schuld op zich. Daarna maakt hij duidelijk dat hij met haar naar bed wil en hij heeft ten slotte de schuld op zich genomen. Melody geeft toe, niet alleen om zijn woorden, maar ook omdat hij te verleidelijk is ook al is het verboden.

Ik vond het een erg leuk verhaal. Het is goed geschreven. Ik kan niet wachten om de serie te beginnen en over de andere HotHoles te lezen.

Meer recensies van Jamie