Geweldig verhaal

Jamie 27 februari 2021
Waanzin is het eerste deel in de Dit is serie van Natasha Madison. De "Dit is" serie is een spin-off van de Soulmate serie. Het boek is vertaald door Karolien Compiet-Lambrechts.

Waanzin gaat over Zara Stone (de dochter van Cooper en Parker, Onafwendbaar). Zara is van plan nooit een ijshockeyspeler te daten, daarvoor kent ze hun leven te goed. Als dochter van een ijshockey god, zus van de aanvoerder van een succesvol NHL team en schoonzus van een ijshockeyer weet ze hoe gecompliceerd hun levens zijn. Ze koos voor een ander pad en werd verliefd op een wetenschapper. Een wetenschapper die haar niet ten huwelijk vraagt maar haar na 4 jaar dumpt en 4 maanden verloofd is met een ander. Ze moet hem laten zien dat ze zonder hem kan. Dat is waarom ze Evan een bericht stuurt. Ze wil met hem de bruiloft van haar ex crashen. Evan gaat akkoord. Wat kan er nu eenmaal gebeuren. Slechste scenario: een PR nachtmerrie. Het beste: een leuke avond met een mooie vrouw.

Ik werd gelijk meegezogen in het verhaal. Ik houd echt van Natasha Madison haar schrijfstijl en dit boek was echt geen teleurstelling. Het boek is romantisch, sexy en leest heel vlot. Ik heb nu al aardig wat boeken van deze auteur gelezen en ze blijft een favoriet.

Meer recensies van Jamie