Cherry Beats

Jamie 05 maart 2021
Cherry Beats is het eerste boek in de Gods of Rock serie van Vicky James. Het boek is vertaald voor Mariëlle Brouwer.

Cherry Beats gaat over Tessa. Het verhaal start wanneer Tessa 11 is en ze de 15 jarige Presley voor het eerst ziet. Daarna maakt het verhaal een sprong van 8 jaar. 8 jaar waarin Tessa naar Presley smacht. Nu 8 jaar later wil hij haar eindelijk ook. Het was zijn laatste dag in hun stadje. 1 nacht om hem over te halen te blijven. Een nacht waarna ze hem vraagt te gaan. Voor altijd. Maar voor altijd was niet zo lang als ze dacht. Want nu is hij terug.

Dit was mijn eerste boek van Vicky James. Cherry Beats is een super goed rockstar verhaal. Ik heb echt genoten van het verhaal van Tessa en Presley.

Meer recensies van Jamie