Romantisch verhaal vol humor

Jamie 17 juli 2019
De Bijles is het eerste deel in de 'Hoe sla je een hufter aan de haak' serie van Sara Ney. Het boek is vertaald door Olga Hoekstra, mijn complimenten.

De bijles gaat over Sebastian 'Oz' Osborne, is grofgebekt, arrogant en een echte hufter is. Ook is hij een lid van de universiteit's worstelteam. Hij heeft vieze praatjes, is een wandelend cliché en heeft een geweldig lichaam. Het kan hem geen reet schelen hoe anderen over hem denken.
Jameson Clarke is slim, elegant en ziet er conservatief uit, maar vergis je niet. Ze mag dan hard werken voor haar studie, ze is echt niet preuts. Ze brengt grotendeels van haar tijd studerend in de bibliotheek door en is waakzaam voor hufters, atleten en viespeuken. Oz tikt al die punten af. Jameson is slim, arrogant en... Oz wil haar beter leren kennen, hij wil... haar.

In dit boek leren we Jameson en Oz goed kennen en leef je mee met hun verhaal. Het verhaal zit vol humor, liefde en erotische momenten. Het verhaal had wel iets meer diepgang mogen hebben en daarom geef ik het boek 4 sterren. Ik vond het echt een heel goed verhaal en heel grappig. Kan niet wachten om de volgende delen te lezen.

Meer recensies van Jamie