HotHoles

Jamie 04 september 2020
Vicious is het eerste boek in Sinners of Saint serie van L.J. Shen. Het boek is vertaald door Jacodine van de Velde.

Baron "Vicious" Spencer kwam je al tegen in Defy, Sinners of Saint 0.5, als een koude, meedogenloze klootzak. Nu zijn we 10 jaar verder.

Vicious heeft samen met de 3 andere Hotholes een bedrijf gestart. Ze werken alle 4 vanaf een andere locatie. Vicious werkt normaal vanuit Los Angeles, maar vanwege een zaak heeft hij geruild met Dean en werkt hij vanuit New York. New York, de stad waar Amelia is geland nadat Vicious haar dwong het met Dean uit te maken en te vertrekken uit het kustplaatsje waar ze woonden.

Amelia woont samen met haar zus Rosie in een klein appartementje in een slechte buurt. Ze heeft 2 banen om hen te onderhouden want haar zusje is op dit moment te ziek om te werken. Bij haar tweede baan komt ze Vicious na 10 jaar weer tegen. Hij wil haar en laat haar niet met rust voor ze voor hem komt werken. Ze is off limits omdat ze de ex is van 1 van zijn vrienden, maar dat kan hem niet schelen.

Vanaf het begin had ik een aardige hekel aan Vicious en ik snapte Amelia echt niet. Vicious was voor mij gewoon te arrogant en te meedogenloos. Ik vind boeken over klootzakken meestal wel leuk, maar Vicious was voor mij even te. Als er op een gegeven moment wat meer op wat hij heeft meegemaakt in word gegaan word het wel wat beter. Het boek in totaal vond ik goed geschreven en het verhaal was ook goed, maar Vicious was voor mij gewoon te.

Pluspuntje was dat we een kijkje kregen in Jaime en Melody hun leven.

Ik geef dit boek 3,5 sterren omdat het beter is als andere boeken die ik heb gelezen en 3 sterren gaf, maar ik vond Defy beter en die gaf ik 4 sterren.

Meer recensies van Jamie