Ik daag je uit

Jamie 26 juni 2020
Ik daag je uit is het eerste boek in de Uitdagers serie van Ilsa Madden-Mills. Het boek is vertaald door Nikki Greveling.

Ik daag je uit gaat over Delaney Shaw die op een avond een berichtje krijgt van een onbekend nummer. Ze weet niet wie het is, maar hij weet wel wie zij is. Delaney, braaf, houdt van katten, Star Wars en the Princess Bride. Ze is ook nieuwgierig en kan een uitdaging nooit weerstaan.

Hij is Maverick Monroe, de beste football speler in het land, als je het hem vraagt ten minste. 2 jaar geleden hebben Delaney en hij gekust. Toen wist hij niet wat hij wilde en toen hij het wist had Delaney al wat met Alex, een teamgenoot en van de vriendin van een teamgenoot blijf je af. Nu is Delaney single en heeft sporters, vooral football spelers, afgezworen. Maar Maverick geeft niet op. Hij weet wat hij wil en wat hij wil is Delaney.

In dit boek leren we Delaney en Maverick goed kennen. Ik vond Delaney een beetje een zeur en daarom ging ik niet helemaal op in het verhaal al was het verhaal leuk genoeg om door te lezen. Ik ben wel benieuwd naar het volgende boek in deze serie.

Meer recensies van Jamie