Goed begin

Jamie 10 augustus 2019
Verleid is het eerste deel in de Driven serie van K. Bromberg. Het boek is vertaald door Stefanie van Mol.

Verleid gaat over Rylee Thomas die werkt voor een non-profitorganisatie die zich inzet voor kinderen in jeugdzorg. Iedere de week brengt ze minstens 1 keer 24 uur door in Het Huis. Hier wonen 7 jongens van 5 tot 15 waar de organisatie waar ze voor werkt de voogdij over heeft. Dit zijn jongens die aardig wat mee hebben gemaakt in hun jonge leventjes. Door een evenement om geld in te zamelen leert ze Colton Donavan kennen. Colton leeft de fast life en is een bekende autocoureur. . Alles wat hij wil ligt binnen handbereik, van succes op de racebaan als daarbuiten. Hij kan alles krijgen wat hij wil.... behalve Rylee. Colton doet niet aan relaties, hij is gebroken. Rylee doet alleen relaties. Ze weten beide dat het niets tussen hen kan worden, toch kunnen ze niet bij elkaar vandaan blijven. Dit is hoe hun verhaal begint.

Driven is de hitserie van K. Bromberg over lust, liefde en het lijmen van gebroken harten. Ik vond het boek persoonlijk niet fantastisch. Ik ging er vrij langzaam doorheen en het kon me niet echt pakken. Het verhaal is redelijk leuk. Het feit dat het verhaal mij niet pakt ligt totaal niet aan de vertaling, die is heel mooi gedaan. Ik heb een paar hoofdstukken in het Engels geprobeerd en daar heb ik precies hetzelfde probleem. De karakters en de schrijfwijze liggen me gewoon niet helemaal. Ik zeg het niet vaak maar in dit geval vond ik de miniserie beter als het boek. Ondanks dat ben ik best benieuwd hoe het verder gaat tussen Rylee en Colton.

Meer recensies van Jamie