Mooie feelgood!

Liana 16 maart 2019
In Daar gaat de bruid volgen we het leven van Eef die gaat trouwen, maar die daar toch heel wat twijfels over heeft. Wilt ze zich namelijk nu wel binden en is hij wel de man van haar leven? Ik denk dat dit overigens ook een best wel realistisch gegeven is. Het lijkt namelijk alsof niemand ooit twijfelt bij hun trouwpartner, maar daarom is dat niet altijd zo.

Op sommige momenten neemt het verhaal van Eef erg verrassende wendingen in - soms zijn dingen wel héél toevallig - en op andere momenten is het zo voorspelbaar als sommige andere feelgoods - waar niets mis mee is, want het hoort nu eenmaal bij feelgoodboeken. Een perfecte feelgood is een goede mix van voorspelbaarheid en verrassing.

Ik heb echt wel genoten van dit verhaal omdat het erg vlot leest en erg vermakelijk is! Het is een erg amusant verhaal dat ideaal is om even je gedachten te verzetten. Ook maken heel wat personages een evolutie mee doorheen het verhaal. Zeker een aanrader dus!

Meer recensies van Liana