Als ik de omschrijving van het boek lees wekt dit mijn interesse zeer zeker, alleen komt de cover op mij dan weer iets kinderlijk over. Na het lezen van Knetterverliefd vind ik de cover niet echt passen bij het verhaal, kleurrijk is die zeker wel en het idee is ook erg leuk.

In Knetterverliefd maak je kennis met de 30-jarige Carolina Linguri, ook wel Caro genoemd. Na haar break-up met Julian is ze het pad een beetje kwijt en wil even aan alles qua emoties ontsnappen.

Caro is voor de lezer een heel toegankelijk personage en iedereen die wel eens goed liefdesverdriet heeft gehad kan zich wel met haar identificeren. Dit boek is voor mij een echte feelgood waarbij er niet één, maar drie knappe mannen voorkomen.

Een van deze mannen is Julian, hij heeft een korte terugkerende rol, hij is in mijn ogen een echte pain in the ass. Hij denkt alleen maar aan zichzelf en doet alles wat hij zelf wilt zonder na te denken over de gevolgen.

Als tweede heb je Lucas, hij is de huisbaas van Caro haar huisje waar ze intrekt nadat de relatie met Julian is gestrand. Hij word vrij mysterieus gehouden en wordt omschreven als een harde zakenman. Wanneer Caro heb beter leert kennen vind ze hem arrogant, maar blijft aan hem denken.

Als laatste heb je Sebastiaan, hij is een dokter. Hij wordt omschreven als heel zorgzaam, attent en lief. Hij is zoals die omschreven wordt eigenlijk een perfecte man. Een man waar menig vrouw voor zou vallen.

In Knetterverliefd ontstaat er een love triangle tussen Caro, Lucas en Sebastiaan.
De emoties die erin naar voor komen zijn begrijpelijk, alleen weten deze me niet te roeren of mee te nemen.

In het begin van dit boek wordt er door Caro en haar twee vriendinnen een bucket list gemaakt. De vriendinnen van Caro willen dat ze dit in een jaar gaat afwerken, maar gaat haar dat lukken? Gedurende het verhaar wordt de bucket list heel erg naar de achtergrond geplaatst en dit vind ik wel jammer, had hier graag wat meer aandacht voor gezien.

Lang Verhaal Kort

Knetterverliefd is wel voorspelbaar, dit vond ik erg jammer. Het voelde alsof ik een verhaal als dit al vaker heb gelezen en helaas had het boek niet veel verrassende elementen. Het boek heeft me wel een heerlijke middag gegeven, dit boek is heerlijk om tussendoor te lezen en even een feelgood momentje voor jezelf te hebben.

Reacties op: Leuk boek, anders dan ik verwachtte

Knetterverliefd - Vannessa Thuyns
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00