Absoluut geen thriller

Mieke Piersma 13 februari 2015
Ski Resort is een boek wat gemakkelijk weg leest. Het leest als een roman en dat betreft het eerste deel.
Het tweede deel is leest ook als een roman met hier en daar een klein beetje spanning. Ik geef het boek 3 sterren omdat het gewoon lekker wegleest, maar ik zou dit boek geen aanrader willen noemen.
Het is allemaal erg voorspelbaar en het thriller element is miniem. Ik heb alle boeken van deze schrijfster gelezen en eigenlijk vallen ze mij tegen, omdat ik vind dat alle boeken erg voorspelbaar zijn en ze meer onder de noemer vallen van een roman met zo nu en dan wat spanning. Ik ben blijven doorlezen met dit boek omdat ik wou weten waarom Nienke vermoord is. De reden waarom is heel ver gezocht....
Wel worden de pistes en de omgeving goed beschreven, zodat je je echt op wintersport waant en dat geeft wel een lekker sfeertje. Voor diegene die het boek nog gaat lezen: verwacht er niet teveel van!

Meer recensies van Mieke Piersma