Spannend tot het eind

Tessa Droge 17 april 2016
Amber is een violiste die speelt op hoog niveau. Haar man, Kurt, is haar manager. Als op een dag blijkt dat Lena Miller is vermist wordt Kurt verdacht, want hij is de leraar van Lena. Omdat er onvoldoende bewijzen zijn tegen Kurt wordt hij weer vrijgelaten en het lichaam van Lena is tenslotte ook niet gevonden. Na een aantal jaren wordt het lichaam van Lena gevonden. Kurt is hoofdverdachte nummer 1 dus hij wordt weer opgepakt. Dit heeft negatieve gevolgen voor de carrière van Amber, want ze wordt nergens meer voor gevraagd. Het verhaal kent vele verdachten naast Kurt en je wordt diverse keren op het verkeerde been gezet. Dat maakt het boek zo spannend, want alles wijst wel naar Kurt maar Sam, Jimmy en Steven worden ook op een gegeven moment gezien als verdachten. Het verhaal krijgt een aparte wending als Amber er op een gegeven moment achter komt wie Steven echt is. Een boek die je meezuigt en ervoor zorgt dat je door wilt blijven lezen, want als je denkt dat je het weet loopt het weer totaal anders. Een boek naar mijn hart.

Meer recensies van Tessa Droge