Liefde voor Hannah!

Veronique Janssen 04 december 2018
‘Vecht voor jou’ is heerlijk romantisch. Soms is het een tikkeltje voorspelbaar, maar toch zal het je ook verrassen. De combinatie tussen voorspelbaar en verrassend is heel goed gedaan.

De schrijfstijl van Emma Anna is heel goed en past perfect bij deze new adult. De schrijfstijl is verbeterd ten opzichte van ‘Mijn hele leven lang’. De personages hebben meer diepgang en de relatie tussen Hannah en Luc is veel beter en ontwikkelt zich geloofwaardiger.

‘Vecht voor jou’ is geen oppervlakkige roman, maar bevat heftige thema’s, zoals geweld en je grenzen kunnen en durven aangeven.

Soms mis je wel wat informatie en dan had je het gevoel alsof je iets miste. Met meer informatie over bepaalde situaties zou het verhaal nog beter tot zijn recht komen. En… het einde: ik wil geen spoilers weggeven, maar ik ben heel benieuwd naar het volg in deze serie!

Meer recensies van Veronique Janssen