Dit is het boek dat ik als tiener had kunnen gebruiken en als volwassene kan waarderen

Wordbondage 19 juni 2018
Leah on the offbeat is het vervolg van Simon vs the homosapiens agenda. De toen wat mysterieuze Leah word nu meer toegelicht en open eindjes van het eerste boek worden hier weer opgepakt.
Leah valt wat uit de maat en voelt zich anders dan anderen. Delen van haarzelf en haar leven houd ze verborgen voor anderen inclusief haar bisexualiteit. Maar sommige dingen wilt ze eigenlijk niet meer verborgen houden en ze vecht daardoor met zichzelf.
Er zijn veel thema's in dit boek opgenomen waar tieners zeker in de wereld nu mee vechten. Ook het thema racisme wordt niet ontweken. Ik ben niet het publiek waarvoor ya geschreven wordt maar ik denk dat ook volwassenen dit boek moeten lezen.
Want waar de erkenning en herkenning goed is voor tieners kunnen we als volwassenen het ook gebruiken. Daarom is dit het boek dat ik als tiener had kunnen gebruiken en als volwassene kan waarderen. Alsof het voelt alsof de wereld ons beter accepteert.

Meer recensies van Wordbondage