Wat een per ongeluk verstuurde brief veroorzaakt

10eke 24 maart 2021
Mijn eerste boek van deze Nederlandse thriller schrijver. Het boekt beschrijft de zoektocht van een verontruste en radeloze vader naar zijn dochter Evi. Hij heeft van Evi een verontrustende brief ontvangen en wil haar als vermist opgeven en gaan zoeken. Evi trekt als beginnend techno-dj met haar manager en vriendin door Europe om op te treden op allerlei feesten. De vader krijgt hulp met zijn speurwerk van een ervaren oud rechercheur, Jan Vos. De personages en de zoektocht zijn in het boek mooi en spannend beschreven. Het is een verhaal met dramatiek en een niet verwachte wending aan het eind. Ik had dat niet zien aankomen en was zeer verrassend. Het is voor mij een aangenaam kennismaking met de schrijver Tjeerd Langstraat en ik ga zeker zijn andere boeken lezen.

Meer recensies van 10eke