Strijd tussen licht en duisternis

10eke 22 juli 2019
Een mooi boek voor diegenen die van Fantasy verhalen houdt.
Eerst moest ik er mijn aandacht goed bijhouden omdat ik wat moeite had met het uit elkaar houden van de personages, welke onderlinge relaties er in deze fantasie wereld bestonden en wat daar dan de onderlinge verbanden waren. Mede doordat het verhaal zowel in het heden als in het verleden speet. Verder in het verhaal komende werd dat steeds makkelijker.
Ik zie in het verhaal ook wel parallellen met onze eigen wereld.
In het begin stoorde ik mij enigszins aan het grove taalgebruik maar hoe verder ik in het verhaal kwam des te meer hoorde dat taalgebruik er gewoon bij vanwege de duisternis.
Vroeger las ik veel Fantasy verhalen maar nu is dat niet meer mijn gebruikelijke genre. Toch wil ik na het lezen van dit eerste deel de vervolg delen lezen. Het verhaal en de manier van schrijven hebben mij nieuwsgierig gemaakt naar de afloop van deze Fantasy wereld. De vervolg delen heb ik al en ga ik zeker lezen.

Meer recensies van 10eke