Dikke aanrader

1807 23 april 2024
Ik had het e-book Volledig Verknipt van Dennis Biesma gewonnen via @stoerleesvoer en was zeer benieuwd naar het boek.
Het was een rollercoaster waarin ik werd meegenomen, vanaf bladzij één. Ik werd er in mee gezogen en wilde steeds verder lezen. In het begin zijn er veel losse draadjes waardoor ik mijn aandacht er wel bij moest houden, maar dat ging vanzelf. Langzamerhand ontvouwt het verhaal zich en worden de losse draadjes een stevig verhaal. En blijf je door lezen. Tot het einde toe is het een verrassing hoe sommige wendingen lopen.
Lara en Jade, stevige meiden, soms wat grof in de mond, maar met het hart op de goede plek. De titel is goed gekozen want dat dacht ik echt in het begin. Later niet meer ;-) ik geef niet teveel van de inhoud vrij want vind dat je dit echt zelf moet lezen zonder te veel voorkennis.
Ik heb halverwege nog even gezocht of Dennis een schuilnaam was voor een vrouwelijke schrijfster, maar nee, hij blijkt echt een man te zijn. Hij heeft zich zeer goed verdiept in de vrouw en hoe vrouwen kunnen denken en reageren. #aanrader
Jammer dat ik een e-book niet in mijn minibieb kan leggen zodat anderen het ook weer lezen kunnen.