Spannend en zit goed in elkaar

Anouk 13 augustus 2019
Emma is een psychiater en getrouwd met Philipp, een politieman. Emma haar leven verandert als ze verschrikkelijk verkracht wordt waarbij haar hoofd wordt kaal geschoren. Emma is nu zelf een psychische patient. Emma wilt weten wie haar verkracht heeft en vooral waarom, ze is opzoek naar de Kapper wie al meerdere vrouwen vermoord en kaalgeschoren heeft . Emma vertrouwt bijna niemand meer en blijft veel binnen, dit komt door haar angststoornis. Ze wordt geholpen door haar vrienden en man. Er wordt een pakketje voor de buurman afgeleverd maar ze kent deze buurman helemaal niet, en Emma kent iedereen uit haar wijk. Wat zou er in het pakketje zitten? Moet ze dan toch op onderzoek uitgaan?

Het verhaal bestaat vooral uit 2 delen drie weken eerder en 3 weken later dit is makkelijk te volgen. Het verhaal kon ik in het begin moeilijk inkomen, maar toen ik verder ging lezen, bleef ik ook lezen. Plottwists waarvan je ze echt niet verwacht had.Het verhaal klopte naar mijn gevoel precies ook al had ik het zelf nooit voorspeld.

Meer recensies van Anouk