Geweldig geschreven

Anouk 30 september 2019
Rechercheur Sam Porter is al 5 jaar opzoek naar een seriemoordenaar (het aapje). Hij straft criminelen door hun kind te ontvoeren en ten slotte krijgen de ouders het kind zijn oor, ogen en tong opgestuurd gekregen in een mooi cadeautje. Als er een man wordt aangereden door een bus, die op slag dood is, vinden zij weer een pakketje met een oor erin. Hierbij gaat de zoektocht verder naar de aap, of is de aap dichterbij dan dat zij denken. Kunnen zij op tijd bij het meisje komen en haar redden?

Het boek is geschreven door J.D. Barker. Wat een debuut. Ik vond het boek fijn geschreven niet te moeilijk en een vlotte schrijfstijl. De hoofdstukken zijn verdeeld in de gedachtes van de rechercheurs, het slachtoffer en het dagboek van de dader. Zo krijg je dus veel achtergrond informatie wat ik erg leuk vond om te lezen. Het verhaal had me totaal op het verkeerde been gezet en had dus een goede plottwist. Het boek was zeer spannend en ik wilde eigenlijk blijven doorlezen. Ik kan niet wachtte tot het volgende deel.

Meer recensies van Anouk