Gevaar

Aspen 16 mei 2020
Voor mij was dit 1 van de mindere boeken in de serie. Dit komt doordat voor mijn gevoel wat gewoner was. Uiteraard gebeurde er nog veel bizarre onmogelijke dingen die normaal echt niet gebeuren maar het voelde voor mij wat minder ‘over de top’ aan. Hiermee viel de glans ook een beetje weg. Waar ik het in de andere delen grappig vond, was het in dit deel voor mij te veel gemaakt.

De groei die Easton als personage doormaakte vond ik wel heel mooi. Ik heb Easton altijd leuk gevonden en gunde hem hierdoor wat meer positiviteit. Ella was in dit deel wel waar leuker en een stuk behulpzamer en minder saai.

Het echt einde vond ik wat overbodig. Ik snap ook niet zo goed wat dit in het verhaal deed. Van mij had het wel 5-10 pagina’s eerder mogen stoppen.

Meer recensies van Aspen