Hof van vleugels en verwoesting

Aspen 31 maart 2020
Wat weer een geweldig einde! De schrijfstijl van Sarah J Maas is zo goed. Ze blijft mij in al haar boeken pakken. Hoewel ik altijd ontzettend geniet zijn er ook altijd wat mindere dingen. Zo vond ik het middelste gedeelte wat zwaarder om doorheen te komen. De dingen die hier gebeuren zijn in mijn ogen wel noodzakelijk voor het verhaal maar het is wel een beetje droge stof. Doordat er meestal genoeg in haar boeken gebeurd houd ik toch de zin om door te blijven lezen, ik wil weten wat er gaat gebeuren en wat voor iets bizars ze weer heeft verzonnen.

De personages zijn ook prachtig. Alle personages opzich zijn mooi neergezet maar ook de banden en verhoudingen tussen elkaar. Dit geeft mij echt het gevoel een band met ze te hebben.

Het einde vond ik wel wat open en misschien zelfs gemakkelijk. Er zijn naar mijn idee nog wel een aantal losse eindjes. Hierdoor blijf ik toch nog met wat vragen zitten.

Meer recensies van Aspen