Engelen!

Astrid van den Burg 24 september 2015
Wow wat een goed boek was dit!

Ik had nog niet zoveel boeken over engelen gelezen maar ik hoorde dat dit wel een goede serie was dus ben ik er maar in begonnen door dit eerste deel te lezen. En ik zat er gelijk middenin. Wat een spanning!

Ik had ook al gehoord dat deze serie wat bloederig en vies kon zijn maar daar heb ik niks tegen dus ik begon gewoon. Natuurlijk kwamen er een paar momenten in het boek voor waar ik echt dacht van 'gadverdamme!' maar het was niet zo erg dat ik ervan moest kotsen.

De personages zijn best goed uitgewerkt voor de barre omstandigheden in de apocalyps. Zo merk je dat Penryn haar moeder echt gestoord is maar daar heb ik niks op tegen want ik denk dat ik ook gek zou worden als er ineens allemaal engelen de wereld binnen komen vliegen.

Het was een super spannend boek en ik kan niet wachten om verder te lezen in deze serie!

Meer recensies van Astrid van den Burg