Een heerlijke boekwinkel

Dit was het tweede feelgood boek dat ik las. Ik heb ervan genoten. De verhalen in en over de boekwinkel. De onvermijdelijke romantische verhaallijn en vriendschap en familie maken het erhaal tot een geweldig boek.

Ik kende Jio niet maar ik ga zeker meer van haar lezen. Normaal gesproken lees ik thrillers en aanverwante. Nu dus een uitstapje naar Jio.

Wel moet ik zeggen dat lezen over lezen heerlijk vind. Het leesclubboek Duinroos ging hierover en nu weer. Toeval waarschijnlijk, maar het beviel me prima.
Ook is het goed geschreven, ook niet onbelangrijk. Er zit een heerlijke flow in het verhaal en het leest als vanzelfsprekend. De schrijfsteil maakt wel dat ik nog es iets van Jio ga lezen

Na twee feelgood boeken ben ik weer toe aan een stevige thriller!

Meer recensies van Astrid van der helm