Freida McFadden deed het weer!

Beliefje 05 mei 2024
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik normaal geen thrillers lees. Omdat het boek "De Hulp" zulke goed recensies kreeg, wilde ik het nog een kans geven. Dat boek las ik op één dag uit. Ik raadde het boek al aan verschillende mensen uit mijn vriendenkring aan en ook in de boekenwinkel waar ik werk vind ik het nu fijn dat ik deze kan aanraden. Binnenkort komt er weer een uitgave uit in de "De hulp" -reeks, ik zit nu al op het puntje van mijn stoel.

Wat ik zo goed vind aan deze boeken is dat ze me steeds op het verkeerde been zetten. Ik vond het dus allesbehalve voorspelbaar. Misschien als je meerdere van dit soort verhalen leest, je hier een beter doorzicht in hebt, maar voor mij zijn de verhalen steeds weer verrassend. Ik vind ze ook niet al te gruwelijk, waardoor ik ze makkelijker kan uitlezen.

Ook van dit verhaal heb ik genoten, het leest inderdaad licht, en het gaat niet vervelen. Een aanrader!

Meer recensies van Beliefje