Fijne twists

Gelukkig kwam het gebeuren uit het eerste deel, wat ik vorig jaar maart las, vrij snel voldoende weer bij me terug toen ik dit boek las. Ik moest wel heel erg inkomen en vond het verhaal niet meteen ontzettend spannend. Maar: ik moet eerlijk zeggen dat dit ook kan komen door deze rare tijd en dat lezen sowieso erg moeizaam ging de afgelopen weken!

Toen ik er eenmaal in zat kon ik het boek ook niet meer wegleggen en had het meeslepende verhaal me goed te pakken.
Maakt Kirsten de goede keuzes?
Liegt haar cliënt en is hij nog gevaarlijker dan gedacht of is zijn geheugenverlies echt?
Wie is dat meisje in de cursieve stukjes tekst die ergens opgesloten zit?
Zullen er nog meer doden vallen?
Het houdt je flink bezig tijdens het lezen! Er zijn een aantal lijntjes en slachtoffers en je vraagt je af wanneer en óf ze samen gaan komen, en hoe dan? Er zitten dan ook een aantal fijne spannende twists in het verhaal! En na het uitlezen kun je weer meteen verlangen naar deel 3, want er ligt alweer een hulpvraag bij Kirsten… Ik ben benieuwd!

Meer recensies van biebmiepje Judith