Boeiend

biebmiepje Judith 15 oktober 2020
Wat was dit een heerlijk boeiend verhaal! Die arme Ole die zomaar weggerukt wordt uit zijn omgeving, zijn moeder ook nog eens zo lang moet missen, en daar in dat bouwvallige huis vol spoken uit het verleden zit samen met een vader die niets loslaat. Ik leefde erg met hem mee! Ik vond het heel fijn dat hij in de super leuke Ana een vriendin vindt en dat ze samen in de geschiedenis kunnen duiken. Al vraag je je af of ze het verleden niet beter kunnen laten rusten.
Het verhaal wordt ook nog een tikje spannend als je meer te weten komt over die hele botersmokkelaars-geschiedenis en over het verleden van Ole’s vader en oom. Heerlijk! Ik heb echt genoten van dit verhaal. En weer wat geleerd, want ik had nog nooit wat gehoord of gelezen over deze smokkelperiode.

Meer recensies van biebmiepje Judith