Een romantisch verhaal

Boekenbarones 17 maart 2024
In ‘’Liefde op het eerste bericht’’ maken we kennis met Natascha die er geen moeite mee heeft om alleen te zijn. Ze heeft een drukke baan als advocaat en is erg gehecht aan haar eigen tijd. Ze heeft een vaste avond om af te spreken met haar twee beste vriendinnen Masha en Sasha, en samen gaan ze ook jaarlijks op vakantie.

Tijdens een van hun gezellige avonden wordt er echter een zaadje gepland of ze niet toch opzoek moet gaan naar een leuke man. Natascha houdt echter niet van dating sites en besluit uiteindelijk om een brief te schrijven naar Bridegrooms Oak zonder haar vriendinnen dit te vertellen. Bridegrooms oak is een eikenboom die in Duitsland staat en een eigen postadres heeft. Men zegt dat er door de jaren heen al 100 huwelijken zijn gesloten door brieven naar de boom te sturen. Iedereen mag er namelijk een brief heen sturen, maar ook iedereen mag er een brief uithalen en beantwoorden.

Vind Natascha de man van haar dromen via de boom?
En loopt dit dan op rolletjes? Of gaat het niet zonder slag of stoot?

Wat ik je in ieder geval kan vertellen is dat de boom echt bestaat!

Het is een heerlijk, luchtig, romantisch en vlot geschreven Novelle die ik in één ruk heb uitgelezen. Dus heb je vandaag een uurtje niks op de planning, en hou je van een romantisch verhaal? Neem dan zeker even de tijd om deze Novelle te lezen.

Meer recensies van Boekenbarones