Hilarische lentevloek

Boekenbarones 28 maart 2024
Sabine Zwaan zet met Lentevloek een heerlijk hilarische feelgood novelle neer.
Het verhaal gaat over Alexia die er van overtuigd is dat er een lentevloek bestaat, en dat zij daar ieder jaar last van heeft. Het liefst blijft ze dan thuis om alle ongelukken die hiermee gepaard gaan te voorkomen.
Maar voor haar bedrijf moet ze echter de deur uit en ontmoet de charmante Austin. Hij is er van overtuigd dat er geen lentevloek bestaat en dat het door haar eigen onhandigheid komt.

Alexia is een zeer geloofwaardig personage, met een hoofd dat overuren draait en genoeg ongelukjes om zo nu en dan in hilarische situaties terecht te komen. Het verhaal leest vlot en op punten voor velen vast herkenbaar.

En bloeit er nu tussen al die gekkigheid ook nog iets moois op tussen Alexia en Austin?
Ik zou zeggen, lees snel, en oordeel zelf!

''Deze ''lentevloek'' tovert geheid een glimlach op je gezicht!''

Meer recensies van Boekenbarones