Heerlijk verhaal! Het tovert een glimlach op je gezicht!

Boekenbarones 21 april 2024
Dit was mijn eerste boek van Gillian King, maar zeker niet de laatste!
Ik ben er doorheen gevlogen en het was heerlijk!

Het verhaal gaat over Lilly en Seb, ze worden met elkaar opgescheept als hun beste vriendin en zus Sara, tijdelijk naar het buitenland vertrekt. Noodgedwongen moeten ze samen voor Sara’s dochter zorgen. En nu zou je denken dat dit geen probleem zou moeten zijn. Echter zijn Lily en Seb elkaars ex, en ze zijn niet op hele goede voet uit elkaar gegaan…

Het boek is geschreven vanuit twee perspectieven, het heden en het verleden, beide gezien vanuit Lily. Door de stukjes uit het verleden kom je steeds meer te weten over welk verleden Lily en Seb delen. Het verleden zit nogal complex in elkaar en dat zorgt voor de nodige frustratie. Door tijd met elkaar door te brengen wordt het verleden weer opgerakeld, verborgen gevoelens en weggestopte emoties dreigen weer naar het oppervlak te komen. Hoe zullen ze hiermee omgaan?

Als ik je weer zie is een boek met veel personages die heel realistisch zijn neergezet. Ze zijn goed uitgewerkt en hebben allemaal hun eigen verhaal. Het ene karakter is wat beter uitgewerkt dan het andere maar voor de verhaallijnen die ze beslaan precies goed gedoseerd. Alleen de reden waarom Sara tijdelijk weg is blijft een beetje gissen, maar heb ik niet als heel storend ervaren. Voor de rest is het verhaal zeer compleet.

Het verhaal tovert een glimlach op je gezicht! Echt een aanrader!

"Niet alles wat verloren lijkt, is echt weg. Soms is het gewoon begraven onder lagen van tijd en onuitgesproken woorden, wachtend om opnieuw ontdekt te worden."

Meer recensies van Boekenbarones