Een aardige thriller

‘Geen slechte daad’ begint zeer verrassend, waardoor je meteen wordt meegezogen in het verhaal. Je krijgt zin om in deze spannende thriller te blijven lezen. Heather Chavez heeft het verhaal vanuit het ik-personage van Cassie geschreven. Daardoor leer je haar steeds beter kennen. Dat is interessant, omdat Cassie een ingewikkeld en boeiend personage blijkt te zijn.

Het middelstuk van deze thriller lijkt als het ware in te zakken. Chavez laat veel verschillende personages aan bod komen, die elk hun eigen zaken hebben. Daardoor raak je de draad van het verhaal soms even kwijt en word je op die momenten er helemaal uitgehaald. Dat is jammer, want het boek begon zo veelbelovend. Toch wint je nieuwsgierigheid het en wil je weten hoe het verhaal eindigt. Het blijkt de moeite waard te zijn om door te lezen, want de ontknoping is erg spannend te noemen. Al met al is ‘Geen slechte daad’ een aardige thriller te noemen.

Meer recensies van boekenbeschrijfster