Aanrader

boekenbeschrijfster 15 oktober 2020
De encyclopedie ‘Tijd van alles’ begint met een indrukwekkende inhoudsopgave, waarin alles in verschillende tijdperken is opgedeeld. Het geeft je de mogelijkheid om zelf te kiezen in welk tijdperk je begint. Wil je het op volgorde lezen en begin je in de prehistorie? Of ben je juist benieuwd hoe de moderne wereld ooit is begonnen? De keuze is aan jou!

Je kijkt je ogen uit in deze encyclopedie. De auteurs hebben er werkelijk iets prachtigs van gemaakt. De tekst is goed te volgen voor de jonge doelgroep en de verschillende afbeeldingen en foto’s zorgen voor de juiste ondersteuning. Onze wereldgeschiedenis wordt in dit boek op een begrijpelijke, leuke en leerzame manier verteld. Niet alleen kinderen zullen van deze encyclopedie genieten. Dat geldt zeker ook voor hun (groot)ouders. Het boek mag eigenlijk niet in je boekenkast ontbreken. Aanrader!

Meer recensies van boekenbeschrijfster