Aanrader voor elke romantasy fan!

Bookdustfaerie 29 maart 2024
Een fantastisch en adembenemend vervolg op 'From Blood and Ash'.

Alles wat Poppy ooit voor waar heeft aangenomen, blijkt een leugen - zelfs de man van wie ze hield. Er is een oorlog op komst en Poppy zit er middenin. De koning wil haar gebruiken om een boodschap over te brengen, de afvalligen willen haar dood, de wulven worden onvoorspelbaarder en haar krachten nemen alleen maar toe, waardoor de Atlantiƫrs bang voor haar worden. Er staat meer op het spel dan ooit tevoren...

Verwacht je aan dezelfde heerlijke humor (hardop gekakel bij elke verwijzing naar Poppy die Casteel neersteekt of zou kunnen/willen neersteken), dezelfde charmante Casteel die Poppy met elke vezel van zijn lijf aanbidt en de heerlijke droge humor van Kieran.
Er worden meer geheimen gedeeld, veel vragen gesteld - tot grotere ergernis van Kieran - en Poppy leert zichzelf en haar eigen krachten veel beter kennen. En dat einde!!

Ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, maar ik vertrouw Alastir voor geen haar.

Meer recensies van Bookdustfaerie