Een zachte deken met warme chocomelk-boek

Julian en Dahlia stonden als kind al lijnrecht tegenover elkaar, altijd de beste willen zijn en de ander overtroeven. Nadat het tussen hen fout liep op de universiteit, ging ieder zijn eigen weg en probeerden ze elkaar zoveel mogelijk te vermijden. Wat moeilijk gaat als je families de beste vrienden zijn...
Maar dan doet Julian Dahlia een voorstel dat ze niet kan weigeren: een historische villa renoveren. Als interieurarchitecte is dit haar versie van een natte droom. Ook al moet ze dan nauw samenwerken met de meest koppige, arrogante maar woest aantrekkelijke miljardair.

Ik omschreef dit boek al als een zachte deken met warme chocomelk erbij en dat is precies wat dit is. Ik las vorig jaar de Dreamland Billionaire boeken van Asher en dit boek speelt zich af in dezelfde wereld (hallo cameos!), dus ik wist dat ik Love Redesigned geweldig zou vinden. En dat klopte!

De spanning tussen Julian en Dahlia is erg realistisch neergezet, frenemies die niet anders kunnen dan elkaar tolereren door de bemoeienissen van beider families, terwijl ze worstelen met elk hun eigen bagage: een stukgelopen verloving en de onverwerkte dood van een vader.
Het verhaal zit vol minitropes, humor (ze hebben een prank war die al jaren loopt) en mierzoete momenten waar een suikerspin jaloers op kan zijn.

Het tweede boek over Julians broer Rafael komt binnenkort uit en ik kan niet wachten!

Meer recensies van Bookdustfaerie