Aanrader voor liefhebbers van puzzels en mysteries

Bookdustfaerie 09 april 2024
Ik hoorde veel goeds over deze serie en ik kan dit alleen maar beamen. Het eerste boek leest als een tierelier en ondanks dat het verhaal zich echt focust op het mysterie rond de erfenis, vond ik het als romance-liefhebber een erg leuk verhaal.
Je weet niet wie je kan vertrouwen, en telkens als Avery haar muren wat laat zakken, wordt ze meteen weer herinnerd dat de Hawthornes geen vrienden zijn. Al zijn die kleinzoons wel een ras apart!

De erg korte hoofdstukken geven de illusie dat het snel vooruit gaat, maar de pace van het verhaal valt best mee. Het hele boek beslaat een paar weken, en helaas krijgen we op het einde niet op alle vragen een antwoord. Dat wordt bewaard voor het volgende boek.

De charme van de Hawthorne kleinzoons en het ene mysterie na het andere maken dat je dit boek echt niet kunt laten liggen. Een aanrader voor wie van mysteries en puzzels houdt!

Meer recensies van Bookdustfaerie