Een enemies to lovers om je vingers van af te likken!

Bookdustfaerie 02 april 2024
Dit boek was de reden dat ik aan de Knockemout serie ben begonnen en het stelde niet teleur!
Ik hou zó van de nukkige grumpy MMC (al dan niet miljonair) die achter de schermen er alles aan doet om voor de FMC te zorgen.
Deze enemies to lovers is zo goed uitgewerkt. De spanning, de ruzies, de haat en alles daar rond, hoe dit langzaam aan veranderde naar meer, prachtig! En realistisch!
Hoe Lucian verlangde naar meer, maar dit verkeerd aanpakte zodat het op de rand van bezitterige eikel kwam, maar zijn fout inzag (!!!) en er vrijwillig aan werkte.

De verplichte 3rd act break up komt ook in dit boek terug (zo voorspelbaar helaas), net als het actiegedeelte in de laatste hoofdstukken.
De extra epilogen vond ik geweldig om te lezen, ik zou het helemaal niet erg vinden om een vierde boek te lezen dat enkel over hun levens tien jaar later gaat.

De pace was goed, de personages bekend, de enemies to lovers spatte van de pagina's af. Dus wat wil je nog meer?

De Knockemout serie wordt beter met elk boek, alleen jammer dat je dus eerst even door dat eerste boek heen moet...

Meer recensies van Bookdustfaerie