Can I have some more please?

Bookdustfaerie 19 april 2024
Charlie heeft net een renovatiehuis gekocht en heeft twee linkerhanden. Effie is op zoek naar een woning en heeft twee gouden klushanden. Een match made in heaven?

De titel is in ieder geval prima gekozen, want dit is een echte win-winsituatie. Door toedoen van Effie's vriendin Imke worden Effie en Charlie huisgenoten. Effie mag gratis bij hem wonen tot de renovatie achter de rug is, die zij gaat leiden én uitvoeren en Charlie krijgt er een gerenoveerd huis voor in de plaats. Prima uitgedacht toch? En wat als ik er nu bij zeg dat beide hoofdpersonages net terug single zijn?

De perfecte opzet dus voor een vermakelijke romcom en dat is precies wat je hier krijgt. Jade Vening heeft een erg leuke en vlotte schrijfstijl, zodat je in geen tijd in het verhaal zit en er niet meer uit geraakt. Jaja, deze lezer heeft taken verwaarloosd om verder te kunnen lezen!

Bereid je voor op heel wat gelach door de fijne humor, schoppende voetjes door de romantiek, frustraties omdat natuurlijk niet alles loopt zoals je zou willen en een flinke brok in de keel bij de ontknoping.

Aanrader!

Meer recensies van Bookdustfaerie