Sterk, dapper en adembenemend

Books and Blogs 23 januari 2022
Let op! Voor je dit boek leest is het raadzaam om eerst Zolang je van me houdt te lezen.

Er zijn al veel mooie recensies voorbijgekomen in de tour. En dat is meer dan terecht want het is absoluut een aanrader. Na het lezen van zolang je van me houdt dacht ik dat Daniel en Sasha wel genoeg te voorduren hadden gekregen maar Suzanne vond dat ze nog wel wat meer aankonden en als kleine voorbereiding stuurde ze een pakje zakdoekjes met het boek mee.
Die heb ik overigens niet nodig gehad maar ze heeft wel mijn adem benomen!

De spanningsboog is flink hoog. Het gaat niet goed met Sasha's moeder. Daniel zit er doorheen en Sasha wilt orde in de chaos. Ondertussen proberen Daniel en Sasha hun eigen leven weer op te pakken. Hoewel ze weten dat ze elkaar met rust moeten laten blijft de aantrekkingskracht trekken. De spanning die dit met zich meebrengt voelde ik in iedere vezel.
Ik vond de chemie tussen Daniel en Sasha in deel 1 al heel sterk en levendig beschreven maar in deel twee zijn we absoluut verder de diepte in gegaan.

Omdat het opnieuw een new adult betreft zijn er intieme momenten tussen de hoofdpersonages beschreven. Naar mijn mening met precies de juiste dosering expliciteit.

Eigenlijk kan ik niet anders zeggen dan dat het een realistische weerspiegeling is van een intensieve periode in het leven. Rondom alle uitdagingen dat het leven je soms kan geven probeer je het hoofd boven water te houden en er het beste van te maken. Ondertussen doe je er alles aan om iets op te bouwen met iemand waar je veel van houdt. Het is een sterk, dapper een hartverwarmend verhaal in één.

Meer recensies van Books and Blogs