Darkhearts

Booksanddrawings_ 14 december 2023
Dit boek leest heerlijk vlot, vanaf de eerst pagina’s wordt je al het verhaal in gezogen. Ook geeft het verhaal van David een goed inkijkje in de wereld van een popster, waar veel meer bij komt kijken dan je denkt wat het erg interessant maakt om erover te lezen.

Ook is dit boek en het verhaal van David op een erg realistische manier geschreven,waardoor de onderwerpen die erin voorkomen helemaal tot zijn recht komen. Alleen vond ik het jammer dat David er pas laat achterkomt hoe stom hij zich gedraagt tegenover Chance, want dat was wel zonde zeker omdat Chance zijn best doet om de vriendschap weer op te bouwen.

De romance is echt een slow burn dus pas wat later in het boek komt dit aan de orde. Zo gaat er ook nog vooraf dat David ontdekt dat hij ook op mannen valt,waardoor hij eerst opzoek gaat naar zichzelf.

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_