De burn-out

Booksanddrawings_ 17 december 2023

In De Burn-Out volgen we het verhaal van Sasha. Sasha heeft te veel hooi op haar vork genomen en is in een burn out belandt, hierdoor besluit ze naar een resort in Devon te gaan waar ze als kind graag kwam, in de hoop dat boerenkoolsmoothies, yoga en stilte haar er weer bovenop zullen helpen.

Het boek is vanaf het moment dat Sasha in het resort aankomt heel grappig en luchtig door de gebeurtenissen die zich daar plaatsvinden, waardoor je al snel met een glimlach aan het lezen bent.

De romantiek wordt langzaam opgebouwd, zo komen ze erachter dat ze meer delen dan ze hadden verwacht wat oude herinneringen ophaalt waardoor ze naar elkaar toe groeien. Alleen had dit wel wat minder langdradig gemogen maar voor de rest zat het verhaal en de ontwikkeling van de relatie goed in elkaar.

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_