Tot de laatste bladzijde spannend!

Booksanddrawings_ 21 december 2023

In Team Mortis ‘Verdronken zielen’ stuiten de vier jeugdspionnen weer op een nieuwe bloedstollende case. Erika heeft helemaal geen zin in deze nieuwe case. Maar wanneer Céline Schield onverwacht de negentienjarige Brit Duncan Smith meeneemt voor deze case ,verandert dat veel voor Erika. Zo belooft Duncan te helpen ontdekken wat er echt met Marco gebeurt kan zijn, waardoor Erika zwicht en de case toch aanneemt.

Vanaf daar gaat het team op reis naar Schotland waar de case zich afspeelt. Zo wordt je gedurende het verhaal meegenomen op verschillende spannende gebeurtenissen, maar dan wel met altijd net te weinig informatie om iets te verklappen over het verdere verloop, waardoor het verhaal tot het einde super spannend blijft.

Ook de toevoeging van Duncan Smith maakt het verhaal meteen op het begin al heel interessant. Zeker omdat Duncan een onbekende is en je dus niet weet of hij te vertrouwen is. Wat het verhaal direct spannend maakt.

Alles bij elkaar is Team Mortis ‘Verdronken Zielen’ weer een geweldig boek vol met spanning en mysterie.

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_