Soulmate

In Soulmate volgen we Noé zij woont in het Instituut waar ze al haar hele leven wordt voorbereid voor haar twintigste levensjaar, dat is de leeftijd wanneer de meisjes het Instituut mogen verlaten om hun zoektocht te starten naar hun Soulmate.

Het verhaal begint heel interessant zo vond ik het idee achter dit verhaal meteen al heel gaaf,ook krijg je al een kleine uitleg over de geschiedenis van deze dystopische wereld waardoor je al een mooi inkijkje krijgt in de wereld.

Het verhaal komt langzaam opgang, zo zit er in de eerste paar honderd pagina’s niet zo veel tempo. Maar dat word langzaam opgebouwd naar meerdere spannende momenten achter elkaar. Waarnaar het boek een interessante twist krijgt waardoor je helemaal aan het boek gekluisterd zit.

Daardoor snapte ik de personages ook beter omdat er in dit deel van het verhaal meer informatie wordt gegeven waardoor het verhaal duidelijker wordt.De romantiek is mooi gedaan, zo leren ze elkaar langzaam beter kennen waardoor ze een sterke band opbouwen samen.

Daarom geef ik “Soulmate” van Laura Dirkx **** sterren!!

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_