Super spannend!

Booksanddrawings_ 24 december 2023

Het eerste wat ik dacht toen ik nog maar een paar bladzijdes in het boek had gelezen is dat dit zo een script kan worden van een film of serie, omdat je de scènes meteen goed voor je kunt zien. En er ook meteen een hele spannende sfeer wordt gecreëerd.

Je volgt het verhaal vanuit twee verschillende perspectieven. De ene van de rechercheur Marjolein de Vriese en daarbij ook het team waarmee zij samenwerkt. En de andere, de moordenaar/verdachte. Waardoor het verhaal snel erg spannend wordt.

Zo puzzel je echt mee met Marjolein en Nathan om te achterhalen wie hier achterzit, en waarom diegene dit heeft gedaan. Door de gedetailleerde beschrijvingen wordt je echt meegenomen in hun speurwerk.

En de laatste onthulling was totaal onverwacht,dus ik ben heel benieuwd of er nog een boek zal gaan verschijnen.

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_