Heerlijke nieuwe wereld!

Booksandsparkles 29 april 2020
Iskari vond ik een heerlijk boek om in weg te duiken. Het deed me denken aan mijn lievelingsboeken van vroeger, Eragon: een nieuwe fantasy-wereld om te ontdekken vol met draken. Ik vond het ook erg leuk hoe oude legendes een belangrijke rol spelen in dit boek. Zelf vind ik het altijd leuk om te lezen over legendes. Een nieuwe fantasy-wereld is natuurlijk altijd leuk, maar het is zo fijn als het helemaal doordacht is en er een hele geschiedenis aan vooraf gaat. Daarnaast hou ik ook van de verhoudingen tussen ‘prinses die het niet zo boeit om prinses te zijn’ en de ‘vijand’. Het is wel een beetje voorspelbaar, maar toch blijft het smullen. En ik moet zeggen, ik had het einde ook niet verwacht en dat maakte het boek weer sterk. Zin om het volgende deel te lezen!

Meer recensies van Booksandsparkles