Super goede Feelgood

bookstamel 30 december 2019
Leven met een Leugen is een heerlijke feelgood. We maken al snel kennis met Sofie een heerlijke meid die nog niet zo veel kaas heeft gegeten van de liefde. Ze is op een skivakantie met haar beste vriendin en komt daar Jelle tegen de beste vriend van haar broer Nate. Je merkt gelijk dat er spanning hangt tussen Jelle en Sofie en dat is ook niet zo gek als je kijkt naar hun verleden. Dat Jelle en Sofie zich tot elkaar aangetrokken voelen is vanaf het begin duidelijk zoals in bijna elke feelgood.

maar Leven met een Leugen is zoveel meer dan dat. Want wat heeft het overlijden van hun jeugd vriend Twan voor invloed op alle levens gehad. En welk geheim heeft Lize de vriendin van Nate. Leven met een Leugen is een verhaal over liefde over leugens een verhaal over hoop en wanhoop een verhaal over verlies. Al met al heeft leven met een leugen dus een hoop interessant verhaal lijnen naast het liefdes verhaal.

uitgebreide recensie op mijn blog.

Meer recensies van bookstamel