Het kabbelde een beetje

bookstamel 06 januari 2020
aten we beginnen met de cover want die vind ik echt super mooi en triggerde me gelijk om het boek te gaan lezen . Ook de tekst op de achterflap die je hierboven kunt lezen sprak mij enorm aan ! Toch voldeed het boek uiteindelijk niet helemaal aan mijn verwachtingen en daarom geef ik het maar 3 sterren .

In het begin kon ik wat moeilijk in het boek komen . Er werd veel in vaktermen gepraat en daar moest ik heel erg aan wennen . Ook worden er veel metaforen en moeilijke zinnen / woorden gebruikt en dit maakte het voor mij wat lastig om te lezen ( dit kan natuurlijk ook komen omdat mijn dyslectie me daarbij wat in de weg zat ) Wat gelijk opvalt in het boek is dat de auteur verstand heeft van de zaken waar ze over schrijft . Dit komt door haar achtergrond als Advocate en journaliste . Het verhaal op zich is goed neergezet en leest vlot weg als je er eenmaal inzit. Maar wat voor mij toch wel heel erg ontbrak was de spanning en emoties het kabelde allemaal een beetje voort . Al met al een lekker boek om te lezen maar niet een die in mijn top 5 van dit jaar beland .

uitgebreide recensie op mijn blog

Meer recensies van bookstamel