11 totaal verschillende verhalen

bookstamel 21 december 2019
Het woud van Emmelie Arents

Het woud is het eerste korte verhaal in de bundel. Ik kende Emmelie Arents en haar schrijfstijl nog niet dus ik was hier erg benieuwd naar. Het woud voelt als een modern sprookje het voelt een beetje aan als Bella en het Beest maar dan toch anders. Dit verhaal gaat over de Dakloze Benjamin die de graaf gaat helpen om zijn dochter te zoeken. Dit korte verhaal is goud waard dus krijgt van mij een dikke 10. Na het lezen van dit verhaal ben ik helemaal benieuwd naar het boek dat Emmelie Arents volgend jaar gaat uitbrengen bij hamley Books.

Onder de radar van Esther Boek

Esther boek weet ons weer te raken met een heftig verhaal. Een verhaal over Peicke die mishandeld word door zijn oom en tante. Esther is een kei als het aankomt op emotionele verhalen en dat is met dit verhaal niet anders. Dit verhaal krijgt van mij een 8,5

Honger van Joanne Carlton

Een verhaal over een hond en een jongen (Stiekem moest ik even lachen toen ik hond las want Hamley Books staat toch bekend om de kat) Maar het verhaal is zeker niet om te lachen nee dit korte verhaal ontroert je vanaf de aller eerste letter tot de aller laatste. Dit verhaal heeft mijn hart veroverd een dikke 10 dus.

recensies van de andere verhalen kun je lezen op mijn blog

Meer recensies van bookstamel