Boek waar de huidige social distance (door Corona) nog een puntje aan kan zuigen!

Boekdine 23 maart 2020
Toevallig heb ik dit boek gelezen in de (huidige) Corona quarantaine tijd en het zet je aan het denken, dat we het (qua social distancing) nog niet zo slecht hebben. Het boek gaat namelijk over social distance, om precies te zijn het contact tussen twee geliefden die worden gescheiden door een gevangenisstraf. Een deel van het verhaal bestaat uit brieven naar elkaar, wat aan de ene kant het verhaal heel persoonlijk maakt, maar ik ben wel blij dat niet het hele verhaal uit brieven bestond. Ik vind dat de schrijver er ontzettend in is geslaagd het verhaal zo te schrijven dat je je ontzettend kon inleven in de personages en hun afstand. Ik vond het einde iets minder.

Meer recensies van Boekdine