Dit boek doet gewoon pijn!

Anouk Smeets komt op een personeelsfeestje Sven Bogerd tegen. De normaal erg afwachtende en onzekere Anouk valt al snel voor de charmes van Sven. Sven is erg attent en lief waardoor Anouk totaal ingepakt wordt en na enig twijfelen besluit zij toch al na 2 maanden met hem te gaan samenwonen in zijn prachtige woning in Kijkduin. Sven is echter wel erg gesloten over zijn verleden en het wordt ook al snel duidelijk dat hij hier ook niets over kwijt wil. En hij heeft ook wel een zeer bizarre hobby. Al snel zorgt dit toch voor wat scheurtjes in hun relatie en blijkt Sven twee gezichten te hebben.
Het is lang geleden dat een boek mij uit mijn slaap hield. Ik was gewoon boos, heel boos. Waarom? Karin haar schrijfstijl is zo beeldend dat het gewoon zo goed invoelbaar is. Haar manier van schrijven maakt dat ik door wil lezen en ongemerkt ben je weer een uurtje kwijt. Je voelt het gewoon, het doet echt pijn. Verder ga ik niet teveel vertellen, de flaptekst is minimaal maar dit boek moet je gewoon lezen als je houdt van een pageturner met luguber karakter. Karin groeit enorm in haar schrijven en als ze nu al dit formaat neerzet ben ik erg benieuwd naar meer. Ik ben fan!
Dit boek is goed voor zeker 5 ***** sterren.

Ik bedank LetterRijn voor het beschikbaar stellen van dit geweldige boek voor de blogtour van “Ongenadig”.

Meer recensies van Brigitta Dielman-Bleeker